Колеги, преди малко както си карах със 50-60 км/ч и дадох газ да ускоря ми светна чека (дюзичката) и колата угасна. След това не искаше да запали, чека си светеше. След около 5 мин. запали всичко нормално. Прибрах се и я закачих на лаптопа:

така, първото ми е ясно егр-а е изолиран. Втората грешка също - маркуча от кулера до колектора е сцепен и изпуска, ще го сменя тия дни.
Последната грешка обаче не ми харесва. Може ли да се дължи на тръгнала да си заминава помпа в резервоара, щото от 3-4 дни като дам на контакт и се чува едно бучене отзад в резервоара от помпата. Преди това не се чуваше. В смисъл да дава тоя сензор грешка заради ниско налягане на горивото от тая помпа.
Предварително благодаря на отзовалите се

така, първото ми е ясно егр-а е изолиран. Втората грешка също - маркуча от кулера до колектора е сцепен и изпуска, ще го сменя тия дни.
Последната грешка обаче не ми харесва. Може ли да се дължи на тръгнала да си заминава помпа в резервоара, щото от 3-4 дни като дам на контакт и се чува едно бучене отзад в резервоара от помпата. Преди това не се чуваше. В смисъл да дава тоя сензор грешка заради ниско налягане на горивото от тая помпа.
Предварително благодаря на отзовалите се

Comment